Thursday, November 26, 2009

Sehari di Raya Korban

hehe.. seperti biasa.. aku akan menghabiskan waktu yg berharga ini di hadapan PC yang disayangi.. kenapa?? haih.. kenapa bila time raya je org sibuk tny aku.. "ko tak blk kampung ke?", "ko raya kat sini je ke", "tak bosan ke raya sorang-sorang"... suka hati aku lah nak balik ke tak.. mak aku pun tak bising.. raya haji je kot.. bukannya mak aku nak korban aku.. dia korban lembu gak.. lain la kalo raya puasa tu.. boleh berdarah telinga ni kene tazkirah akhir ramadhan kalo tak balik (pengalaman tak balik raya 2 tahun lepas.. hehe)... bkn tak sayang keluarga... cuma malas menguasai diri... lain la kalau rumah aku kt Sg Pusu tu... every 5 mins aku boleh balik... masalahnya rumah aku bukan kat Sg Pusu.. so jarang la aku balik... tp takpe.. teknologi ada.. dgn hanya satu sms setel semuanya... apa guna org cipta teknologi kalau tak nak aplikasikan dalam kehidupan.. hehehe.. tahun ni aidil adha jatuh pada 27hb November 2009... sama tarikh dgn besday mak aku.. lg senang.. 2 dalam 1.. to my Bonda.. selamat hari raya aidil adha dan Selamat Hari Lahir.. yg keberapa pun aku tak ingat... hehehe.. sori Bonda

Selamat Hari Raya Haji~

No comments:

Post a Comment